Ez egy előző félévben kiírt, archivált téma.
A kiterjesztett valóság (AR) szemüvegek segítségével újfajta alkalmazások tárháza nyílik elénk, melyekben plusz információkkal és virtuális objektumokkal egészíthetjük ki világunkat. Az egyik ilyen kiterjesztett valóság szemüveg a Microsoft Hololens 2, aminek segítségével közvetlenül láthatjuk a valóságot a kiegészített virtuális objektumok mellett. Olyan AR alkalmazás fejlesztésekor, ahol nem csak egy plusz információréteget akarunk megjeleníteni a valóság \"felett\" (pl.: Pokemon GO), hanem szeretnénk valamilyen módon a valós világ történéseire reagálni és lehetővé tenni az interakciót valós és virtuális objektumok között, akkor szükség van a környezet változásainak detektálására. Erre több lehetőségünk is van (pl.: képfeldolgozás, szenzoradatok elemzése, stb.), de ha rendelkezésre áll valamilyen eszköz erre a célra, akkor ez nagyban segíti a fejlesztést. Itt jön a képbe a Scolia által fejlesztett és forgalmazott okos darts rendszer, ami lehetővé teszi, hogy a felhasználók real-time visszajelzést kapjanak a dobásuk pontos pozíciójáról darts játék közben. E két eszköz kombinálásával megalkothatunk olyan szórakoztatást célzó alkalmazásokat, amelyben a felhasználó a darts nyilakkal (valós objektum) tud hatást gyakorolni a virtuális objektumokra, amelyeket az AR szemüvegben lát, például \"le tudja vadászni\" őket. A hallgató feladata létrehozni egy AR játékot melyben felhasználja mind az AR szemüveg által nyújtott előnyöket mind pedig az okos darts rendszer által nyújtott adatokat.